😮 Försöka sova 😮

Emilia sover gott i sin sĂ€ng för lĂ€nge sen, hon var sĂ„ trött dĂ„ vid 21.45 att hon typ dĂ€ckade direkt huvudet nuddade kudden. ❀
Maken och jag valde dÄ att se en gammal film (som vi har pÄ skiva) sÄ vi kunde krypa ner i sÀngen och kolla. SÄ blev denna:
 
SĂ„ passade jag pĂ„ att "moffa" lite snacks. Orkade inget till myset med Emilia dĂ„ pizzan tog all plats...men nu sĂ„ gick det ner! 😆
 
Och nu försöker jag koppla av för att sova...som maken gör...men har lite svÄrt med just koppla av delen dÄ Theodors kompis Àr riktigt högljudd nÀr de spelar. Vi fÄr se om det lugnar sig eller om jag blir tvungen att sÀga till dem.
Jag sjĂ€lv lyckas nog somna till slut oavsett men jag kĂ€nner nog att man kanske inte sitter och skriker rakt ut sĂ„ hĂ€r sent pĂ„ natten!? 😕
Men men...vi fĂ„r se hur jag gör. Bara hoppas att ingen granne hör dem. 😹
Men nu Ă€r det dags att sĂ€ga God Natt och Sov Gott! 😮 
 Ciao! 👄 
 

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback