Första veckodagen...

...är snart slut.

Har inte  gjort jätte mycket idag heller. Har fixat med tvätt, druckit kaffe med Sofie och fixat mat. Dagens neny bestod av ugnskyckling med potatissallad och salladsresterna från gårdagen.
Under eftermiddagen har jag läst lite bok och så fick jag besök av Claes och BeccaBus. Var sååå härligt att få snosa på min älskade guddotter! ❤ 

Har varit så skönt att få besök av mina vänner. Det är alldeles för sällan man ser dem. 
Sen ringde målaren idag så bara att försöka tömma hallen innan sovdags imorgon då han kommer klockan 8 på onsdags morgon för att tapetsera...smågrejorna ät inga problem...även om det känns pissigt att behöva skruva ner krokar mm och ta undan allt då vi precis fått ordning sen vi tömde förrådet inne. Men hur i helvete gör vi med alla våra garderober som står i vår lilla smala hall??? 
Vi har ju trots allt 6 st och det finns ingen chans att få in dem i sovrummet eller Juliettes rum heller...så det blir att försöka lösa det efter arbetets gång under onsdagen tror jag  😈
Är så trött på detta just nu!
Nä....ska nog ta och försöka läsa lite till innan det är dags för kvällsbestyren med lilltjejen...vi ät ju i alla fall klara mrd läxor nu så. 😉
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback