Go Banana

När man är trött, uttråkad, rastlös och fått ohyra från ungen så har man rätt att vara flum och fula sig en lördagskväll!
Så jag bjuder på denna ursnygga bild på mig själv i ett hopp om att jag lyckas förgylla er kväll med ett gott skratt eller kanske två! 😂
 
Själv ska jag nu natta barn och sen tror jag maken vill se mer film, ska vara gullig och gå med på detta...något roligare och mer barnförbjudet lär ju inte vara på tal med tanke på..."omständigheterna". 😉😜
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Du är snygg vad du än har på huvudet. =) måste inte de andra också behandlas? <3 <3 <3

Svar: Haha.
Nä då. Vi har kollat alla och inte ens ägg så det är lugnt. ;-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback