God morgon!

Kröp ner i sängen vid 22, för då var jag klar med tandborstning mm.

Jag var nog jäkligt trött för däckade inom 20min och sov hela natten fram tills klockan ringde 6:15, det är ovanligt för att vara mig. Brukar ha svårt att somna (oavsett hur trött jag är) och sen sova halvtaskigt.
Så nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och känner mig pigg och rätt så utvilad.
Visst är öm i ryggen efter allt flyttande av möbler och öm i axlar efter allt skrubbande, men det går över! 😃
Barnen gör sig klara för skolan, de som redan är klara spelar på dator och surfplatta/mobil.
Idag är en sån dag där man knappt ser den minsta. Det är en sån vecka där hon har extra idrott, vilket innebär att hon slutar 14.10 istället för 13.30.
Sen har hon idrottsskola 14.30-15.30, direkt när den är slut drar hon och spelar lite innebandy innan det är dags för tjejfotboll 16.30-18.
Efter det är det raka vägen hem för dusch, uppackning av träningskläder och kvällsmat innan det är sovdags.
Fullspäckad dag för min lilla ängel! ❤ 
Själv har jag inte direkt några planer idag. Lite vila av ryggen kommer behövas och så laga mat då.
Antar att jag kan tvätta lite, sen behöver jag köpa mer mjölk. Men utöver detta så är det lugnt på hemma fronten! 😆
Men hittar säkert på något att göra...exempelvis kolla grejor på arbetsförmedlingens hemsida samt börja skriva om mitt CV och personliga brev. Även om jag har en månad på mig så går en månad snabbare än man tror! 😉
Men först dricka klart kaffet och skicka barnen till skolan. Sen kläder, frukost, tandborstning och tömma diskmaskinen. SEN kan jag börja dagen med vad än den har att erbjuda! 
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback