❤ Hjärtat värker idag! ❤

Idag har det varit en riktigt tuff dag, men har inte velat visa något för familjen.

Men idag har mitt hjärta värkt enormt och mina tankar har gått, mer än vanligt, till min älskade lillebror.
För idag är det 24år sen han kom till världen. För 24år sen fick denna lilla killen en stor del av mitt hjärta. Och idag på hans födelsedag vill jag bara se honom och krama om honom extra...

Men det går inte. Jag kan inte se honom. Jag kan inte ringa honom eller chatta med honom. Och definitivt inte ge honom en stor kram. 😢

För tyvärr så ryktes han från oss för 2,5år sen och vi stod ensamma kvar med denna sorg.
Så det enda jag kan göra idag på hans dag är att skriva här hur mycket jag älskar honom. Hur mycket jag fortfarande saknar honom och önska honon en super bra födelsedag i himlen.
Älskade Johan!
Jag hoppas verkligen du haft en underbar födelsedag där du är och jag vill att du ska veta att du ALLTID kommer vara älskad och saknad! ❤ 
🎂🎁🎂🎁🎂🎁

"I wish I could climb up to
Heaven to give you a hug and
tell tou how much
I love and miss you..."

Nu orkar jag inte skriva mer...återkommer imorgon istället. 😢😢😢
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback