Kaffedoften...

...sprider sig här hemma. Tog lång tid innan jag orkade fixa en liten kanna men nu njuter jag äntligen av min första mugg. ☕
Ute är det dimmigt och vitt av frosten som ligger på mark, tak och träd. Saknar verkligen solen som varit framme under de sista dagarna. Men den kommer garanterat tillbaka! 🌞
 
Så första dagen på sportlovet. Theodor är fortfarande vaken och spelar på datorn, habs kompis har somnat på sin dator. 😂
Emilia ligger fortfarande i sängen och spelar på sin surfplatta. Maken sitter vid datorn han med och vad Juliette gör har jag ingen aning om då hon inte varit hör uppe ännu. Men tror hon är vaken för jag tror maken blev väckt av henne vid 7 tiden imorse. ❤
Själv sitter jag i soffan med mobilen och kaffemuggen. Tv:n står och går som sällskap medans jag skriver här.
Så...måndag och lov. Vad ska man förgylla denna dag med då? Förutom att göra hemmagjorda hamburgertallrikar till hela familjen senare... 😆
Kommer nog på något. Så länge ska jag avsluta här och fylla på min kaffemugg!
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback