Lång dag...

...är det idag. 😬

Men det beror mycket på att man inte direkt har något att göra. Skulle vilja göra saker, men vet inte om jag orkar. 😕
Men mest av allt vet jag inte vad!?
Vill komma ut. Komma ifrån. Göra något annat än sitta hemma hela tiden.
Ända sen nyår har jag bara kommit ut för handling och födelsedagsfiranden.
Inte en enda gång har jag jommit ut för att göra något eller umgås med någon ensam...utan familjen eller andra.
Dricka kaffe sittandes på "röven" hemma är FAN inte kul längre. Inte ens ett vettigt tidsfördriv. 😂
Finns saker jag behöver ta itu med inför imorgon...men vill ge gubben något med...dock är det väldigt svårt när han "sitter fast" som en "svans i röven" på mig hela tiden. 😂
Skulle vilja ta en promenad till Konsum för lite komplettering och planering...men han verkar uttråkad då han vill göra något...vilket innebär att jag inte har en chans att komma iväg utan honom...inte utan massa dåliga ursäkter i alla fall. *suck*
Så kommer jag inte på något snart så blir det inget alls! 😢
Jaja...ska spela lite mer på min mobil innan jag fortsätter fundera ut ett sätt att komma ifrån! 😂
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback