"Möbelbygge"...

...är avklarat!

Tog lite längre tid än jag trodde men nu är makens databord i alla fall spegelvänt så får vi se om vi tycker det är något bättre. 😂
Även om jag gärna skippade att hjälpa till så gav det mig något att sysselsätta mig med i alla fall en liten stund!
Måste ju bara säga att med alla vänner som försvinner och barnen som blivit stora så börjar detta arbetslösa liv verkligen gå mig på nerverna!
Att bara existera funkar inte för mig. Jag är så uttråkad och rastlös att jag inte vet vad jag tar mig till.
Vill göra något som får dagarna att gå och könnas lite meningsfulla. Som det är nu så känns det som om man inte gör något alls och ibland känner man sig betydelselös och som om man inte ens existerar. Men men....någon gång hittar jag förhoppningsvis ett jobb eller något som i alla fall gör en skillnad!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback