Morgonbestyr

Lyckades inte sova längre. Vaknade vid 6-6.30 (tror jag då jag aldrig kollade klockan), låg still och försökte somna om men vid 7.10 gav jag upp då maken petade på mig. 😃
Så gick upp och kollade ut innan jag startade dagen med en rejäl dusch och kamma håret ordentligt.
 
Och nu har jag precis fått på mig kläder, fixat med disken, rengjort bänkar och kokat kaffe så nu sittrr jag äntligen i soffan med min morgonmugg! ☕
Solen skiner fint ute idag också så ska nog försöka komma ut lite efter maten eller liknande. 
Måste även slänga iväg en hel del mail och så ska jag försöka hinna föra ett planeringssamtal med älsklingen om veckan som kommer. 
Något roligt måste vi ju försöka hitta på med barnen då det är lov. Men tyvärr blev ekonomin extremt pressad denna månad så finns inte plats för några extra svängar alls. 😐
Inte riktigt vad jag hade hoppats på men vi får försöka göra dräet bästa av situationen ändå! ❤ 
Men nu fortsätta med mitt kaffe i lugn och ro, för snart lär min lilla dotter ha frukost då klockan snart är 9 och hon varit vaken i minst 2 timmar! 🍴
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback