Morgonstund...

...har guld i mun.

Flickorna tjafsade om allt och ingenting nu under morgonen så jösses vad tyst och "skönt" det blev här hemma nu när de gick till skolan. 😂❤
Så då passar jag på att verkligen njuta av kaffet som är kvar i muggen och lägga upp en planering för dagen.

Försökte skriva ut lite papper nu på morgonen. Men det vill inte fungera. Så antingen är skrivaren trasig eller bläcket slut. Dock visar nivåerna att det är hälften kvar i alla patroner..men ändå vill den bara skriva ut svagt.
Så då jag skulle ha med papper till mötet så får de nöja sig med de gamla jag redan har utskrivna. Kan inte trolla liksom. 😂

När jag ändå är på möte kan jag lika gärna hämta ut mina p-piller då jag bara har kvar för veckan ut. Och så måste jag köpa ny glödlampa då målaren lyckades ha sönder vår ena i hallen igår. 😕
När jag kommer hem blir det att fixa lunch så magen slipper knorra för mycket. 😉
Och sen kan jag fortsätta att fixa och dola här hemma. Då står det borrning i hallen på schemat och storstädning så klart! *så skönt*
Men nu hälla i mig sista skvätten med kaffe, få på mig kläder och lite frukost i magen.
Måste ändå ladda mobilen innan den dör, så får skriva mer senare. Önskar er alla en bra dag!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback