Morning.

Det har varit en lång natt där jag vaknat ett par gånger och sovit oroligt men det är bara att ta dagen som den kommer och försöka hålla igång ändå. 😉
Nu väntar jag bara på att kaffet ska bli klart så jag kan få min morgonboost! 😃
Juliette är uppe tidigt och har precis duschat och fått på dig kläder. Så alldeles straxt blir det frukost för henne. Sen om ca 40min blir det att köra henne och en kompis till Leo's för olika aktiviteter och lek. Enligt dem ska de vara kvar hela dagen...ska bli spännande och se om de faktiskt orkar det! 😂
 
Vi andra har inga större planer. Funderar på att baka en "ny" kladdkaka...om jag hittar receptet igen. Ligger någonstans i mobilen, men är såååå mycket i den som jag sparat så ett jäkla virrvarr på allting. 😉
Så då kanske man kan lyckas få lite besök när man har nybakat att smaska på! 😂
Kaffet är klart! Så nu har jag inte tid för detta mer. 😜
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Mmmm låter gott med kaka....fan att jag ska bo så långt bort. <3 <3 <3

Svar: Får baka tills du kommet också vet du. Ska bli intressant och se om den ens är god. 😂❤ Kram
Cinderellamum

Postat av: Lisbeth Falk

Du får berätta sen är väldigt nyfiken vet du. <3 <3 <3

Svar: Det gör jag vet du! ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback