På väg hem.

Då var Apotek, ClasOhlson och möte avklarat och jag är på väg hem. *hungrig*

Mötet gick okey. Anledningen till att jag kallades till det var för att jag har fått ny handläggare.
Hon ville träffa mig och kolla hur dagsläget ser ut.
Vi gick även igenom mitt CV och personliga brev....vilka hon praktiskt taget totalsågade! 😕
Men hon gav tips också, samt visade mig olika sidor och aktiviteter jag kan ta hjälp av.
Och om en månad vill hon träffas igen för en ny uppdatering och innan dess ska dessa vara omskrivna och klara.
Sen pratade vi lite om jobbsökande och praktiker. 
De hade en hel del praktiker men bara ett som funkar "med mig", så hon skrev väl upp mig på den listan.
Vet inte om jag ska hoppas på ett positivt eller negativt svar...är inom hemstädning hos äldre.
När jag äntligen vet vad jag vill och utbildat mig så verkar det ändå inte räcka till. 😢
Men men...bara att bita ihop. Skulle jag ha chansen till den här praktiken så är det stora chanser att det leder till anställning. Så spela roll om jobbet är roligt eller om man trivs. Jag ät ju ett steg närmare en normal vuxen som då jobbar och tjänar pengar så familjen får det bättre. ❤
Nu är det inte långt kvar tills jag är hemma så ska kolla mail för att se utvecklingen av de jag skickade på vägen ner till stan.
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback