Playtime

Tog mig "i kragen" så vi gjorde lite mys med lilltjejen så hon får lite egentid när hon nu är ensam hemma med oss. 
Så vi började med att göra tortillapizzor, så smidigt då vi hade grejor kvar sen fredagskvällen! 😆
Dock orkade jag och Emilia bara kalva våra. Hon slängde sina rester medans jag la mina i kylen i en förhoppning om att de smakar gott imorgon, eller om man kanske kan slö ga dem i frysen och de är lika goda när man tinat dem sen!? 😊😀
 
När vi hade ätit så tog vi och spelade i alla fall ett spel så det blev Barn Alfapet. Hon och jag i ett lag emot pappa...och vi vann! 😃 
 
Nu ska jag snart få henne att göra sig iordning för natten då jag vill att hon ska vara klar och ligga i sängen senast 21.00, för då tänkte jag bänka mig själv i soffan, eller sängen, för att se kvällens crime-serier på kanal 5. 
 
Då jag fortfarande känner mig febrig och hängig så röstar jag lätt på att bädda ner mig i sängen. Men vi får se vad maken vill. Misstänker dock att han röstar på soffan då kvällen knappt börjat. 😉
Men nu ska jag fixa med de sista  kvällsbestyren och däckar jag inte sen så kanske jag tittar in och säger god natt. 😜
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback