Segare än kola!

Inte mycket man fått gjort efter maten. Fixade matlådor och det blev 6 portioner. *perfekt*
Annars satt jag mest och spelade på mobilen samt lyssnade (och letade) på spotify.
 
Och de sista 2 timmarna har jag legat på soffan och glott på film med maken. ❤ 
 
Helt okey film. Inte super bra. Inte wow vad sevärd och vet inte om jag tycker de valt helt rätt genre på den. Men den var heller inte dålig.
Så ett tips om ni har tråkigt och behöver fördriva lite tid. 😉
Nu ska jag försöka få bukt på näsa och luftrör. Sen får vi se om det kanske blir mer film.
Mest längtar jag tills klockan är så pass mycket att man kan krypa ner i sängen och sova! 😴
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback