Sista veckodagen!

Fredag och snart är det helg! 😆

Orkade inte skriva mer igår...hade inget vettigt att skriva heller då eftermiddagen gick åt till att tjata på Emilia om att städa sitt rum. Tog "bara" 4 timmar för henne....*suck*
För de andra barnen gick det mycket fortare och så här kan de se ut, i alla fall hos en av dem, när de väntar på att golvet ska torka! ❤ 😂
Passade även på att glo på serier via datorn. Och på kvällen såg jag film på tv:n med maken men däckade lika snabbt som jag kröp ner i sängen typ. Så åter igen missade jag de sista  40min. 😡

Min morgon har bestått av att få barnen till skolan, dricka kaffe, sätta in barnens månads -och veckopengar, tömt panten, kollat kyl/frys & skafferi, kollat veckans reklamblad, skrivit matsedel (för de kommande 2 veckorna) och inköpslista.
Har precis borstat tänder, fått på mig kläder och gjort mig klar för att åka och veckohandla.
Så i väntan på att maken ska bli klar passar jag på att skriva lite här...om absolut inget roligt alls! 😂

Men men...så är det mellan varven. Och nu ska jag sätta lite fart på maken så vi kommer iväg någon gång! 😉
Så ni får ha en fin dag!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback