Skallebank...

..."from hell".

Och inga av mina försök, så som vila eller frisk luft, har fungerat. 😡
Så efter denna eftermiddag med hämtning av Emilia på kalaset (direkt vi kom hem försvann hon till en kompis) och film, som enligt min åsikt var rätt värdelös) i soffan med maken så längtar jag efter sömn!
Efter filmen var jag bara tvungen att öppna nya chokladen och testa den...är lite besviken då jag trodde det skulle smaka mer av daimen och mildare lakrits...men istället så är det bara en krispigare saltlakrits chokladkaka...så den kan kvitta för min del!
Vill fortfarande ha tillbaka mangon! 😜
När Emilia kom hem från sin kompis tog vi en kvällspromenad. Blev en tur till Konsum och vi var borta en timme. Väl hemma fick jag hjälpa henne med sina inköpta Alla ❤-an dags presenter, så nu logger de gömda i hennes garderob och väntar på morgondagen. 😃

Nu ska jag ta och natta lilltjejen, stoppa något i magen, ta någon värktablett innan jag slår in våra presenter till barnen. 
Sen vet jag inte vad det blir...jag vill sova och maken vill titta på något. 😴😴😴
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback