Snart en ny helg!

Morning!
Nu får ni många inlägg, eller ja bara två, då bloggen inte ville fungera för mig alls igår kväll så fick jag posta det jag skrev igår nu istället.
Nä...appen på mobilen funkar fortfarande inte så får blogga via nätet och krångla....*skittrist*
Så vi får se om de kommer att fixa det eller om det kanske blir att ta en paus eller se sig om efter en annan bloggsida. Men är inte speciellt sugen på att börja om!
Jaja...det är ett senare problem!
Idag blir det att ta resten av städningen här hemma, ta itu med tvätten från igår och sen ska vo veckohandla.
Svärmor frågade igår om jag ville med på bokrean i stan....vi får se vad min tid räcker till....när jag vaknat ordentligt ocj vet hur dagen kommer se ut. 😩
Maken ska ev ut på äventyr med en kompis. I eftermiddag får Theodor "övernattningsgäst" för de ska LANA. Juliette ska till kyrkan för övernattning och aktiviteter med tjejgruppen.
Så ikväll blir det alltså fredagsmys för bara mig, Emilia och eventuellt maken då...beroendes på om han är hemma eller inte då. 😉
Men nu ska jag nog be sonen äta frukost så jag får veta om mjölken räcker till en liten mugg morgonkaffe. Sen blir det nog att starta med tvätten direkt...Juliette vill ha sin tvättkorg tömd så måste försöka lösa det då. ❤
Men ni får ha en bra fredag!
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

God morgon! Äsch Theodor får väl dricka något annat till frukosten. =) <3 <3 <3

Svar: Åh nä!
Han tar mjölk och jag tar om det blir kvar. Annars får det bli morgonkaffe när vi handlat istället. :-) ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback