Snart sova!

Den här hjärtedagen har varit lång, men helt okej. Dock inte lika välplanerad (av mig) som alla andra år. Men det gör ingenting alls. Barnen bryr sig inte  (de fick paket så de är nöjda) och maken är inte mycket för denna dagen ändå.
Detta fick barnen av oss. David fick självklart en han med (även om han saknades här hemma), men han fick sin redan igår! ❤
Fick en liten gåva av Theodor redan i fredags....visst är den fin!? 😃😆❤
Sen fick jag en dubbeltriss av maken (som jag vann 60kr på), chokladpraliner från Kardemumma av Juliette och två plopp av Emilia. En puss och en kram plopp! 😃😆❤

Så nu är frågan ny lott eller pengarna?  😂😂😂

Maken fick också presenter. Av Emilia fick han en rosbukett, en puss plopp och ett kort, av Juliette fick han en marabou mintkrokant kaka och av Theodor en ros (redan i fredags) och av mig ett kort, en triss, en hångla plopp och en ferrero rocher förpackning. Stavning korrekt? *skit samma*
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Skulle ju vila lite på eftermiddagen och efter lite vila av huvudet (som ändå inte hjälpte) så spelade jag tv-spel med Emilia som jag trots allt hade lovat. Dock bara 30 min då mitt huvud inte ville vara med och hennes Legospel kom vi inte längre på. *suck* 
Jag och tv-spel kommer inte riktigt överens...vilket då förklarar varför jag gjort mig av med alla vi haft! 😂

Efter spelandet la jag mig på sängen och försökte vila lite på nytt...hjälpte inte det heller så gav upp och tog en lång dusch istället. 
DET var skönt och avkopplande så stod extra länge och rakade ben m.m. 😉
Sen tog jag itu med mina fötter. Blev dock inte alls lika släta och fina som förra gången...tror det mest berodde på nerver som kom i kläm, när jag försökte vrida upp fötterna, så jag fick kramp och ryckningar. Men nu är det gjort i alla fall!
Sen har jag ätit äggröra och lite tårta till kvällsmat framför en film med maken. Idag valde han att se denna:
Den var väl bättre än hans filmval igår...men fortfarande inte en bra film. 😑
Och nu väntar jag på att det ska bli sovdags...så ett p-piller, en alvedon och tandborsten in i munnen sen tänker jag krypa ner i sängen för natten. Hoppas bara det går något riktigt bra på tv:n så somnar jag snabbt! 😂
Så kort och gott har det varit en bra dag. Fick spendera den med min familj som betyder mest av allt och som jag älskar mer än någonting annat i hela universum! ❤ 
Och då jag var barnvakt ett par timmar fick jag även extra kärlek och härligt besök av bästa Claes, Sandra och världens absolut sötaste guddotter! ❤ 
Det var allt från mig för idag så med detta säger jag nu God Natt och åter igen:
Happy Valentine's Da...no Night! 😉

Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback