Soffpotatis...

...är nog helt rätt "öknamn" på mig idag! 😨
Kände ju inte för att se mer film då jag kände mig så stel i kroppen efter de förra 3 timmarna. Och jag hade inga planer på att kolla någon mer heller utan var mer sugen på en power walk på löpbandet, en dusch och sömn.
Meeeeeen...tv:n stod på och helt plötsligt började en gammal film, jag har sett den men minns knappt alls vad som händer, sååååå....jag fastnade. 😕😬
 
Det tråkiga med film på tv:n är alla pauser för reklam som kommer alldeles för ofta. 
Men det ger mig en chans att skriva lite till er. Men nu börjar den så återkommer sen för att skriva klart....
 
Det gick fort...som sagt...reklam alldeles för ofta! Känns som om jag nyssla bort telefonen liksom.
Men men...nu hinner jag kanske avsluta i alla fall! 😉
Känner mig lätt skakig efter godisbitarna (och nej det var inte många) så något mer "matigt" skulle sitta fint. Så det får bli en kvällsmacka...rostad smörgås med cream cheese och rökt skinka! *slurp*
Så ska fixa det innan pausen är slut igen. 😊
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback