Söndag!

Snart är "helgen" slut och det är åter till "vardagen". Men för mig ser fortfarande alla dagar likadana ut. *tråkigt som fan*

Idag har jag fixat frukost, lagat mat, bakat, fixat med tvätt, sett avsnitt....ja...det var nog allt...så som jag skrev...alla dagar ser likadana ut. 😕
På menyn idag stod det lasagne. Till den blev det en sallad med olja och salladskrydda på. Fick även ut 4 matlådor så då får man i alla slippa laga mat någon dag. 😜
Eftersom jag bakade fick det även bli efterrätt...kladdkaka med vispad grädde. 😆
Nu ligger liten för natten och gubben vill se film så lika bra att avsluta så den blir sedd så jag kan gå och sova sen!

Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback