SPORTLOV!

Då var denna skolveckan slut och barnen har nu gått på sitt efterlängtade sportlov! 😆
 
Min eftermiddag innehöll så mycket planer inom hemmet. Blev inte riktigt som jag planerade MEN jag har tvättat klart, dammat klart, plockat undan, tagit en promenad, hämtat Emilia på skolan, dammsugit det sista, varit till konsum och pratat med mamma i telefon.
Men istället för att skrubba bad -och duscrum (som egentligen inte behövs) och skura, så valde jag att baka och ha provsmakning med familjen! 😂
 
Men det finns tid kvar ännu.
Juliette har precis gått till kyrkan för övernattning med aktiviteter tillsammans med sin tjejgrupp.
Theodor har tagit empt sin LAN kompis men de har precis tagit bussen till Netto för att köpa chips. ..de var tydligen billiga där enligt hans kompis...frågan är hur billigt det blir när man lägger på busskostnaderna?! 😂😂😂
Emilia sitter på sitt rum och glor på tv samtidigt som hon funderar på vad hon vill göra som fredagsmys idag. Dock tror jag personligen inte att hon funderar så mycket så hon fastnar i barnprogrammen! 😉😂❤
Maken sitter vid datorn och spelar lite. Så jag själv ska passa på att ta hand om lite av den rena tvätten och sen en dusch innan jag hjälper dottern att komma på en fredagsaktivitet som kan räknas som "mys". 😀😁
 
Så om jag nu är duktig och avslutar detta och sen är effektiv så kanske jag hinner badrummen innan det är dags...om inte...så finns de kvar en annan dag.
Baka var ju trots allt såååå mycket roligare! 😆😃
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback