Stadstur!

Det blev en tur till stan med Emilia idag i snöyran och blåsten. Kallt som satan var det!
Juliette följde också med och det tog ett par timmar för flickorna att kolla på allt de ville. Själv tröttnade jag lätt efter tredje butiken då Emilia kollade på skor i närmare 40-60min...trots att jag snabbt plockade fram de 3 paren som fanns i hennes storlek. 😂
Men trots dåligt väder och en "otålig" mamma var flickorna nöjda med sina inköp.
Juliette köpte ett par fina svarta byxor och en jättefin tröja! 😃
 
Emilia köpte en söt kjol, gulliga sneakers (att ha som inneskor i skolan), en jätte fin jacka i skinnimitation och en söt tröja.
 
De jättegulliga hängselshortsen fick hon av mig och hon blev sååå glad för dem! ❤ 
Sen köpte Emilia en vattenflaska och en figur från Big Hero 6 inne på leksaksaffären. 
 
Det blev även lättare lunch på McDonalds. Juliette valde chilli cheese toppar och en McFlurry Japp.  😂
 
Jag drack kaffe och en cheeseburgare.
 
Emilia åt en Happy Meal och så delade hon och jag på en 4 pack med chilli cheese. 😃
 
Ja..det kan man kalla för en "lätt" lunch. Varken nyttig eller speciellt god, men stillade hungern tills vi kom hem och kostade mig endast 34kr! 😂😂😂
Väl hemma var det dags för middag och på dagens meny stod det stekta kycklingfileér med friterade pommes och bearnaisesås. *slurp*
Maken och jag tog en varsin öl/cider till maten. Det var gott och om jag ska vara ärlig längtar jag lite smått efter lite små festande eller liknande. 😉
Efter maten blev det strul med blogg appen...vilken fortfarande krånglar...så testar att blogga från nätet (på mobilen) så får vi se hur det går med att länka och allting! 😂😁
Så ska testa nu innan jag bloggar mer så får vi se...
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback