Sugen 😜

IgĂ„r kom grannen över och frĂ„gade om Juliette ville ha deras sminkspegel. 

SjÀlv tÀnkte jag nÄgra gÄnger extra, men oavsett sÄ blev det ett "ja tack" dÄ jag vet att hon vÀldigt gÀrna vill ha en sÄn med belysning i. Kanske lite "jul-aktigt" med denna eviga ljusslinga hon har runt en vanlig just nu.
SÄ hÀr ser den hon fick ut, typ, dock har den hon fick lampor runt hela ramen.
SÄ nu Àr det bara sÄ att jag Àr jÀtte sugen pÄ att göra om i hennes rum...igen...blir sÄ trött pÄ mig sjÀlv!
Men hallen blev sĂ„ himla frĂ€sch och fin nu efter allting sĂ„ dĂ„ inser jag att det vore kul att ha det lika fint och frĂ€scht i hela lĂ€genheten. Inte för att det Ă€r ofrĂ€scht egentligen och mĂ„nga av vĂ„ra tapeter Ă€r eiktigt fina för att vara i alla fall 8Ă„r gamla och vi Ă€r en barnfamilj. 😂
SÄ nu pÄ morgonen har jag kollat Rustas hemsida lite, dÄ jag vet att de har rÀtt fina tapeter till vettiga priser, och hittat rÀtt sÄ mycket. Visst! Inget vi har rÄd med just nu kanske....men önska och drömma lite mÄste man fÄ göra.
SÄ dÄ Àr det dessa jag hittat till Juliettes rum (dock har gon vÀldigt fina tapeter för övrigt sÄ tror mest bara pÄ en fondvÀgg...men har beslutsÄngest deluxe sÄ lite hjÀlp vore toppen!

Nr: 1.

Nr: 2.

Nr: 3.

Nr: 4.
Nr 1 och 2 Àr nog de som stÄr högst som favoriter dÄ hon har sÄ litet rum och risken Àr att de andra kommer fÄ det att se Ànnu mindre ut...
Men Àr sÄÄÄ svÄrt att vÀlja. Vilken tycker ni???

Theodor sa igÄr att han skulle vilka ha nya tapeter...han har nÄgra typ latte fÀrgade. Riktigt fina, men han vill ha vitt. SjÀlv tycker jag vitt Àr trÄkigt men skulle vi fÄ för oss att tapetsera sÄ mÄste han ju fÄ sÀga vad han tycker ocksÄ. SÄ dÄ hittade jag denna:
Men som sagt. Helvitt Àr inte riktigt min grej. Och dÄ han gillar skate, datorer, parkour, musik, gitarr sÄ hittade jag dessa tvÄ, till en fondvÀgg, men har beslutsÄngest hÀr med.

Nr: 1.

Nr: 2.

Nr: 3.

HĂ€r Ă€r nog nr 1 och nr 3 mina "favoriter" tror jag. Men vill gĂ€rna veta vad ni tycker ocksĂ„!? 😊

Emilias rum skulle verkligen behöva en rejÀl uppiffning. Men det kÀnns som om det Àr bortkastat med tid och pengar dÄ hon fortfarande Àr "liten" och relativt oförsiktig. Men denna fastnade jag för till hennes rum...dock bara en fondvÀgg. De andra skulle jag nog vilja ha en riktigt ljusrosa till...eller kanske vitt eller en riktigt ljust grÄ. Vad tycker ni?

Sen vill jag ha en fondvÀgg i vardagsrummet, vilket jag velat ha i 4Är nu...förr var det en fototapet jag var inne pÄ...men onödigt i en hyresrÀtt tycker jag.
SĂ„ nu har jag hittat dessa:

Nr: 1.

Nr: 2.

Nr: 3.

Nr: 4.

Nr: 5.

Nr 2 och nr 4 Àr nog de jag Àr mest sugen pÄ. Men nr 5 Àr en sÄdan vÀgg jag aldrig kommer tröttna pÄ. Dock har vi bara svarta möbler i vardagsrummet med mörka gardiner och mattor, sÄ det kÀnns som om det kan bli lite vÀl mörkt om man har otur.
Vad tycker ni?

Jaja...nog om tapeter mm...inget jag kan fixa nu ÀndÄ. Och nÀr vi har ekonomi för det sÄ mÄste jag hitta nÄgon som kan göra det Ät mig ocksÄ. Maken "kan" men han vill verkligen inte dÄ det var fruktansvÀrt jobbigt i sovrummet. Och efter det vill han aldrig mer tapetsera.
NĂ„gon som Ă€r sugen nĂ€r det blir dags? 😂

NĂ€!
Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe, innan det Ă€r iakallt! Tack för att ni lĂ€ser och kag hoppas pĂ„ lite kommentarer och smakrĂ„d! ❀ 
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback