Beslutet taget!

God morgon på er!

Har lätt bestämt mig för att sälja vår nyinköpte soffa. Synd att den inte riktigt levde upp till våra förväntningar då den är nästintill ny och så jäkla snygg!
Men så kan det vara. 

Så om mindre än en timme åker maken tillsammans med sonen för att hämta en säng till honom. Och sen efter det blir det att ta tillbaka vår gamla soffa in i vardagsrummet och lägga ut den nya till salu ordentligt. Så får vi helt enkelt hålla en tumme för att vi får sålt den relativt snabbt, då vi annars har grejor överallt här hemma eftersom vi tömmer förrådet också. 😂
I värsta fall får vi väl även ta betalt för hemkörning av den så ökas väl möjligheten!
Jaja...ser löser sig säkert! Någon gång....på något vis! 😉
Annars har vi inte mycket planerat idag. Ska väga ett paket för att få betalt så jag sen kan skicka det. Och så ska jag hämta paket samt skicka tillbaka ett batteri för att reklamera då det inte går att ladda. 😐
Tack fode gud att Claes har extra och var så snäll igår och låna ut ett åt mig! ❤
Nä! Dricka mitt morgonkaffe och skicka it de sista inbjudningarna inför kommande födelsedag!
Ciao  👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback