Första skoldagen...

...för VT och alla barnen har precis gått iväg.

Maken sitter vid datorn och själv sitter jag i soffan med kaffet och mjuter av tystnaden här hemma. Den är SKÖN men det känns konstigt på samma gång! ❤
Idag sker der oavsett inte mycket här hemma. Ska tvätta mina och makens kläder, fika med vänner, slå in en present jag blev klar med igår. Och om tid finns ska jag nog borra lite för att få upp sonens ena julklapp på väggen i hans rum. Är dock betongvägg....å det är sååå tråkigt att borra i. 😨
Men utöver de sakerna så är det bara det vardagliga som matlagning, disk, städa, slänga sopor och ta emot barnen efter skolan.
Ska även aktivitetsrapportera till arbetsförmedlingen, söka några jobb jag hitta förra veckan och så självklart se om det kommit ut något nytt man kan söka! *vill ha jobb ju*
Och fram emot kvällningen ska jag betala en present jag hämtade igår så det är "ur världen".
Vad ska ni göra för roligt denna måndag?
Men nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och spela lite innan jag sätter igång här hemma!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback