Fryser...

Morrn morrn på er!

Sitter här i soffan under min teddypläd med en mugg kaffe och känner mig frusen ända in i benmärgen. 
Ändå har vi set eätt behagligt här hemma, men idag vill inte riktigt min kropp hålla med om detta. 😵
Jag får helt enkelt hoppas det går över snart så man kan ta en dusch (vilket annars värmer i sig för stunden men fryser värre när man kommer ut blöt) för att sen börja dagen med frukost, plock, storhandling, ett besök på Ikea, hämta kärra, köra soffa, laga mat, lämna ut andra saker vi sålt och sen förhoppningsvis hinna sortera alla extra kläder (som väntar på att tjejerna aka växa i dem) i storleksordning i olika kartonger för bättre ordning.
Förhoppningsvis räcker kartongerna till att sortera lite skor också! 😃
Så många idéer, tankar, funderingar och planer som snurrar runt i mitt lilla huvud. Behöver jag påpeka att det är ett smärre kaos där uppe just nu?  😂😂😂
Men men! Det löser sig säkert på bästa sätt (i alla fall för stunden), och jag kommer ha bra hjälp av Juliette under helgen sen så då blir det veekligen att röja igenom ALLT här hemma och sen kommer det kännas såååååå skönt! 😉
Men nu ska jag njuta av tystnaden under min pläd med mitt kaffe och önskar er en riktigt bra dag!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback