God Morgon ☕

Åter igen är det bara jag och maken vakna här hemma. Helt sjukt egentligen att man inte sover lika länge som barnen när man har chansen.

När de var små längtade man efter att de skulle ta sovmorgon så man själv fick sova. Och nu när de gör det så sover man ändå inte! *suck*
Men men...fördelen med detta är att man kan ta det lugnt. Dricka kaffe och bara njuta av lugnet innan dagen drar igång på riktigt. Vilket faktiskt är skönare än att sova länge enligt mig! 😉

Har lite ont i kroppen idag efter all ommöblering med soffor igår plus att jag städade bort alla julsaker. Men har varit med om värre så ska absolut inte klaga! 😃
Dick har jag fortfarande beslutsångest angående sofforna. Och som det är nu så lutar det åt att ta tillbaka vår gamla och sälja den nya. Men den är så snygg, vilket gör hela beslutstagandet så mycket svårare. 😨
Men men...jag löser nog detta med så småningom! 😂

Nä!
Fortsätta med mitt morgonkaffe och tystnaden. Och så låta mina tankar vandra till planeringen av maken och dotterns kommande födelsedagar istället! 
Det är ju så mycket roligare (just nu) att planera. Och än så länge har jag bara planerat tårtors utseende och ett lager av fyllning i vardera...så har en hel del kvar mes andra ord!
Speciellt då maken fyller 35, vilket måste firas lite extra. Men vet inte hur ännu då han vill att vi ska fira dessa rejält tillsammans i sommar med fest (då jag fyller 35 i september), utan barnen tillsammans med alla vänner. *hmmm*
Känns iblans som om jag tar mig vatten över huvudet! 😂
Ciao 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback