Hej då till nya soffan...

...och välkommen åter till ett levnadsbart vardagsrum! 😃

Ja...den meningen säger väl allt!
Och vi har verkligen gjort allt vi skulle idag och lite till. Så storhandling avklarad (tyvärr en väldigt dyr vecka, men får ta igen det nästa gång) 😉. Lunch lagad och intagen, soffa isär monterad, papplådor inköpta, släpkärra hämtad, soffa utburen, soffa inburen, soffa monterad och på plats hos svärmor tillsammans med hennes övriga inredning. Kärran sen återlämnad, pappkådor vikta och kläderna på garderoberna  (som väntar på att tjejerna ska växa i dem) är sorterade, vikta och nedpackade i märkta lådor! Blev sååå mycket bättre! 😃
Så nu är det "bara" storrensning, städ, tvätt och sortering av garderober samt verktyg som ska fixas. Men det får faktiskt bli imorgon och under resten av helgen för nu känner jag att jag gjort mitt för idag. 
Eller ja...nästan i alla fall. Måste väl ta disken och sen en härlig dusch innan man tar kvällen framför tv:n och njuter av att man åstakommit något vettigt idag i alla fall! 😜 
Varit en fullspäckad men nra dag oavsett så jag är nöjd med både familjens hjälp och över mina egna insatser.
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback