Helgen över!

Och det känns lite si så där. Specellt då jag är så trött. 😴

Känt mig trött ett par dagar, eller två, men vet inte riktigt varför. Det irriterar mig lite då jag inte hittar orken till att göra det jag måste.
Men nu spelar det ingen större roll för på fredag är firande nr 1 och på söndag nr 2. Så kort och gott måste jag övervinna tröttheten oavsett!
Konstigt att jag fortfarande är så trött då jelgen varit väldigt lugn med massa tid i soffan med fredagsmys, lördagsmys och serier.
Det enda aktiva man gjort är matlagning, disk och varit barnvakt ett par timmar till min älskade lilla guddotter! ❤ 
Så var min helg! Inte speciellt händelserik, men jag spenderade den med de bästa så vill inte ändra på någonting! ❤ 
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback