Helgen slut!

ÄNTLIGEN! 😂

Känner mig helt slut efter den här helgen så ska bli gött att återgå till vardagen med lite vila. 😉
Har i alla fall en nöjd make efter sitt 35års firande i fredags. Vi tackar alla som var med och förgyllde denna dagen på ett eller annat vis! 😃
Han fick en del roligt och en del pengar så nu vankas väl nytt tangentbord och mus till den nya dyra speldatorn han fick av mig. 😃
Annars så är nog favoriten denna brandmans minion han fick av barnen. 😂
Har även en jätte glad och nöjd tjej här hemma efter en kanon bra födelsedag med massor av besök och massa fina presenter.
Hon tackar alla som varit med och firat henne! 💖
Hon fick en hel del pengar, en stor saccosäck, en ny kudde, sjöjungfru-bikini, en prinsessklänning, massor av godis, massor av dricka, discolampa, en kortplånbok, Monster High filmer och designböcker. Sen fick hon en Baymax tårta som hon verkligen blev jätte glad över! 😃
Till lunch blev det McDonalds, då det var Emilia som fick välja maten. 
Men det var jag tacksam för då förmiddagen gick åt till förberedelser för att sen dra på 1års kalas kl 13 för lilla Elin samt 15års firande av hennes storebror Viktor. 
Vi kunde dock bara stanna en timme då vårt egna firande av Emilia började kl 15 och vi skulle hinna äta, sätta på kaffe och duka det sista innan dess. *småstressigt*
Men nu är firandet över för denna gången, så vila upp sig lite innan det är dags att planera nästa dotters födelsedag. 😰
Kort och gott så har det varit en fullspäckad MEN bra helg. Bättre blir den så snart jag fått födelsedagsbarnet i säng och själv får en varm och skön dusch som hjälper mig att varva ner. 👍
Sen ska resten av kvällen spenderas i soffan innan det är sovdags! *skönt* 😴
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback