Kväll! 😃

En vanlig kväll! Där liten ligger i sängen för natten. Det känns som om det var evigheters evigheter sen man satt i soffan med lign omkring sig så här tidigt. 😁

Eftermiddagen har gått åt till matlagning, paketinslagning, inköp/hämtning av present till stora dottern, försäljning av ett gammalt spel, målande och byggande av vardagsrumsbord (inte riktigt som jag tänkt mig men funkar tillsvidare), pysslande i vardagsrummet med lite inredning mm.
Nu är det nog bara själva städningen kvar och så min och makens tvätt. Barnens är avklarade snart!
Sen är jag nog helt färdig! *så j-vla skönt*
Men idag händer det inte mycket mer. Ska mest ta det lugnt och försöka koppla av så jag kanske kan somna sen. Är så trött och har fruktansvärt ont i huvudet. 
Har druckit alldeles för lite kaffe tror jag! Med detta...jag saknar min caffitaly!!!!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback