Lördags morgon...

...och jag sitter här med morgonkaffet ☕ och funderar över vart veckan tog vägen!? 😂

Förra helgen var jag helt slut när söndagskvällen kom och såg fram emot en vardaglig vecka med "vila". Det funkade i EN dag! 😂😂😂
Sen fick sonen vara henna pga kräkningar så då han inte hann till toaletten eller kunde vända sig mot golvet blev det skrubbning av säng, madrass och vägg samt tvättning av alla sängkläder. *pust*
Han mådde sååå dåligt och jag tyckte så synd om honom. ❤
Men utöver detta har det varit en lugn vecka som spenderats med planering, veckohandling, läxläsning, små handling, fixat matsäck, bokat tid för utvecklingssamtal, fixat nya recept, hämtat mediciner och massa avsnitt av olika serier i soffan. *gött*
Kvällarna har mest gått åt till något på tv:n eller en film på datorn med barnen och maken. ❤ 
Men allt detta slappande har varit lite skönt då jag känner mig så sliten och trött. Förstår inte riktigt varför men jag hoppas jag kommer tillbaka till gamla spår snart! 
Så denna lördag då?
Ja ni. Här händer inte mycket. 
Ska fixa käk och slå in paket för i eftermiddag ska jag ta med mig Emilia och fira vår fina Malin (som fyller år idag) och hennes son (som fyller till veckan). Hipp Hipp Hurraaaaaaa! 🎂🎁💖🎵
Ska väl även kolla hur äldsta dotterns har det då hon är med en kompis till Kopparberg över helgen. *tomt hemma ju*
Ska nog även kolla upp vilken tid de har aktivitet i Välsviken med...så vi kanske kan åka dit med liten! ❤ 
Nä! Har inget att skriva så ska ta en påfyllnad i kaffemuggen och fortsätta spela på mobilen istället. 😉

Ciao! 👄 


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback