Plockmåndag!

Ja...titeln säger nog allt. 😉

Har bäddat rent i sängar, tvättat sängkläder, gjort all grundstädning, så som skrubbat hela badrummet, duschen, köket, rengjort alla innerdörrar och garderober samt fixat med all disk och tömt alla sopkorgar. Utöver detta har jag precis bakat den första (av tre) tårtbottnar.
Har även hunnit med att fika med svärmor och gosat med Zorro. ❤
Nu är snart äntligen kvällen här och kan lätt säga att jag längtar efter att få krypa ner i sängen och sova.
Behöver samla nya krafter inför imorgon när det är dags för resten av städningen och de sista 2 tårtbottnarna. 😃
Men nu är det dags att få liten klar för natten och se till att tårtbotten är tillräckligt inplastad för frysen! 😀
Och så får jag hoppas de sista lämnar svar under kvällen så jag vet exakt hur många som kommer till helgen på mina älsklingars firande! ❤
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback