Presenter!

Känner mig tursam då jag inte trodde Malins present skulle hinna komma då de hade glömt att skicka den!? *morr*

Men den kom igår eftermiddag trots allt. *sweet*
Så nu är den inslagen och redo för att öppnas! 😃
Till hennes ena son visste jag inte vad jag skulle köpa. Tycker det är svårt då han bor i Stockholm hos sin pappa så man vet inte riktigt vad han har. 😐
Och sen träffar man honom så sällan numera så vet heller inte riktigt vad han gillar. 😕
Och när fantasin och förlagen lyser med sin frånvaro får det bli något enkelt. 😉
Så utav detta:
Fick det bli detta:
😂😂😂 Kort och gott en ballong-blombukett som gömmer lite pengar! *bättre än inget*
Men nu ska jag fixa klart maten...magen kurrar! 🍴
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback