Tråkigt...

...är det att rensa och plocka i förrådet. Men det måste göras så bara att bita ihop. 

Mycket är gjort så bara det värsta kvar med andra ord. *suck*
Bara hoppas man blir av med grejorna nu med så man slipper skänga precis allting! 

Blev lite glad förut så jag hittade en ny soffa att köpa till vettigt pris...men som vanligt var jag alldeles för långsam. 😢
Börjar nästan tro att detinte är meningen att jag ska få någon medgång inom en snar framtid.
Men men...egoistisk och elak som jag är så får jag väl hoppas den inte blir hämtad eller liknande så kanske man får en andra chans. *moahaha*
Nä då...jag vet...det finns MASSOR till salu. Men har just nu inte råd att lägga så mycket på en soffa och de få som kommit ut inom samma prisram är i sämre skick än vår nuvarande. 😂

Jaja...en annan gång!
Nu ska min mobil få ladda lite medans jag hittar något annat att göra en stund. Kanske lite kaffe? Dricker sällan på dagen nu för tiden så kanske ska lyxa till det lite. 😉
Ciao 👄

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback