Vad köper man?

Snart fyller vår dotter hela 9år. Och då en dagen är exakt en månad efter julafton (och hon börjar bli stor) så önskar gon sig inte direkt någonting.

Kan bero på att gon fick det hon önska sig i julklapp, men "förr" fanns det ALLTID nya saker hon ville ha.
Så vad köper man då?
Det lilla hon önskar sig har vi typ fixat, så som: knäck, saccosäck, träfil, coca cola zero, överraskningslåda (full med godis), korthållare och sen utöver har jag köpt en stjärnlampa och en sjöjungfru bikini åt henne (som hon tittat på många gånger men glömt nu när hon skulle skriva en ny önskelista).
Annars önskar hon sig bara pengar och en dator. Men inte vilken dator som helst utan min!
Ja ni läste rätt!
Det ska vara just min dator eller ingen alls. 😂
Så jag går i funderingarna om hon ska få ta min dator (men har beslutsångest då jag ÄLSKAR MIN dator) som extra present och sen ge henne resten i pengar (då hon alltid velat ha pengar då syskonen ofta får av släktingar: "större summor": som hon också vill ha), men samtidigt tycker jag det är tråkigt. Alltid tråkigt att ge pengar, men extra då hon trots allt bara fyller 9år och faktiskt älskar att öppna paket! *suck*
Så snälla ni...vad gör jag? Funderar jag i rätt banor? Eller har ni några andra roliga och vettiga förslag? *hjälp*
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback