ZzzZzz

Det tog många timmar att få mitt förra inlägg klart då bloggen bara strula och flimra hela tiden.

Så det blev inte mycket annat gjort idag. Men det är helt okey, för det kommer fler dagar och de allra viktigaste sakerna är ju redan klara så det andra löser sig när det löser sig. 😃
Och bortser man från strulet med mitt blogginlägg så har den här dagen varit bra och relativt lugn.
Fick även oväntat besök av bästa Claes och min söta lilla Guddotter Rebecca idag.
Var så härligt att se henne och få gosa lite! ❤ 
Hon är min extra lilla solstråle här i livet. Så söt, glad, snäll och rolig. Gudmor älskar dig så! 
Men nu ska jag säga till mitt lilla busfrö till dotter (för 5:e gången) att stänga av sin tv och lägga sig för natten. Sen får vi se vad jag själv ska hitta på fram tills klockan blir 21 och det börjar lite roligt på tv:n! 😃
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback