Eftermiddagen!

Jösses vad tyst det blev här hemma nu. Claes och Becca åkte precis hem efter en heldag här med oss. TACK SNÄLLA för hjälpen med inlämning av bilen och trevligt sällskap idag. ❤😍😘

Malin var också här på eftermiddagskaffe med Benyamin. Gullungen lekte med Becca så fint. Tror faktiskt de hade rätt kul tillsammans. ❤😍

Så ja....vi fikade med kolakakan jag bakade imorse. Och måste säga att älskar man choklad (som jag gör) så är detta den PERFEKTA kakan!
Lite kladdig, lite seg och mustig chokladsmak. *love it*
Så jag ska självklart ge er receptet på denna med, om en liten stund! 😉

Men först fylla på med vätska, allt kaffe har get mig vätskebrist så huvudvärken kommer smygandes, och så måste jag ta disken...igen! 😂 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback