😍 Familjefrukost 😍

NĂ€r jag verkligen hade vaknat (och tröttnat pĂ„ tjejernas tjafsande ute pĂ„ balkongen) lĂ€mnade jag dem och rymde till köket för att baka lite muffins. Extta gott till dagens utflykt! 😃


NĂ€r hela familjen vĂ€l Ă€r samlade sĂ„ kan man göra lite extra. SĂ„ idag blev det en super mysig frukost ute pĂ„ altanen. ❀



Nu har vi precis dukat av och satt igĂ„ng diskmaskinen. Medans vi dukade av fick vi finbesök i vardagsrummet. Maken lyckades fĂ„nga in den sĂ„ vi kunde slĂ€ppa den fri ute igen! 😍

Nu ska jag plocka iordning, göra mig sjĂ€lv iordning och packa lite medans Theodor sorterar sin reklam. Och sen blir det ivĂ€g pĂ„ Ă€ventyr med familjen! ❀ 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback