Fullspäckad dag!

Den här dagen sa bara tjoff så var den borta. När jag hade postat mitt förra inlägg så orkade jag inte sitta still utan satte igång med lite städning här hemma direkt. Så idag har jag i alla fall fått detta gjort:


✔Städa bägge toaletterna
✔Putsa alla speglar
✔Rengöra bägge handfaten
✔Rengöra alla köksskåp och lådor
✔Skrubba rent hallväggen efter alla ungar
✔Damma hela lägenheten
✔Tömma och plocka i diskmaskinen
✔Koka korv till Emilia och hennes kompisar
✔Dammsuga köket
✔Torka rent alla bord
✔Vattna alla blommor


Sen fanns det lite tid över så jag satte mig på altanen med kaffe medans Emilia och hennes kompisar gjorde "smoothie challenge".
Kan ju tillägga att de tyckte det var äckligt! 😂
Vilket faktiskt inte förvånar mig med tanke på alla konstiga ingredienser de lyckades få. 😉


Sen kom maken hem så packa badkläder och "lassa in" ungarna i bilen för en kvällstur till Örsholmen. 

Nu har vi precis kommit hem så medans familjen bytte om fixade jag kvällsmat. Kan ju säga att mina tjejer fryser lite lätt efter badet. 😂
Extra mycket verkar de frysa om fötterna då vintersockorna åkte på. 😂😂😂

Nu sitter jag på altanen i solen och väntar på att våra varma mackor ska bli klara så vi får äta. Magen knorrar!


Lite sen i min dagsplanering (då vi inte kom iväg till stranden som jag beräknat) så får se om jag hinner med någon träning ikväll....
Men nu kvällsmat! 😆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback