God morgon då.

Blev film med Emilia igår kväll, jösses vad hon kämpade för att hålla sig vaken för hon skulle verkligen se klart den! Ca 22.20 var den slut och utan knössel gjorde hon sig iordning och la sig. ❤


Jag själv kände då: "Åh! Hon kommer sova länge...jag vill också!"
Så kämpa hårt för att hålla mig vaken länge...gick nog inte jätte bra och sen har jag vaknat flera gånger under natten och nu vid 5.35 var sängen tom och jag kunde inte somna om. Jaha! Så mycket för sovmorgon för min del liksom. 😧
Men men...solen skiner jätte fint ute så nu hinner jag tvätta några "morgonmaskiner", förbereda och lite sånt innan dagens "äventyr".

Sen när vi alla är vakna och ätit frukost mm så blir det en tur till Mariebergsskogen för att titta på djuren, leka i parkerna, sola, bada och ha picknick. 😆
Och kanske en glass eller liknande med. 😉

Men innan jag gör någonting ska jag nog sätta på lite kaffe...kommer nog behöva en del av den varan idag. 😴

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback