Härligt!

När flickorna kom tillbaka från affären hade Juliette en liten överraskning till mig:
CHOOOOOOKLAAAAAAAD!!!

Det värmde mitt mamma hjärta lite extra. Speciellt då jag känt mig lite nedstämd den sista tiden. TACK älskade unge! ❤ 😍 

Och så blev det blev kortspel! 😆
Först med tjejerna och David. Då spelade vi några omgångar med "Neger och President", sen lite "Skitgubbe" innan tjejerna och jag avslutade med "Finns i sjön". 😃

Sen spelade maken och jag lite kort med bara David. Och då körde vi dn omgång med "Plump". Det är sååååå jäkla kul och jag längtar tills vi har chans att spela det igen! 😂

Och vet ni vad?
JAG VANN! 
Den är faktisk väldigt sällsynt i detta spel. 😂

Nu har maken duschat och vi har försökt få igång mammas dator. *kaputt*
Skruva isär dem är roligt i alla fall! 😉 

Den här dagen börjar nog i alla fall lida mot sitt slut. Tjejerna sover gott, David kollar serie i vardagsrummet, maken sitter vid sin dator och Theodor sitter vid sin...så jag funderar på att krypa ner i sängen och glo på tv tills man somnar. Även om denna underbara dag fjort att jag inte känner lig ett sugg trött ❤😍😘

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback