Hon är hemma!!!

Äntligen har stora dottern kommit hem. Så glad och nöjd över helgen med moster och så trött. Men guuuud vad gött det var att se henne och krama om henne när hon kom av tåget. ❤😍

Emilia lite rastlös i väntan på att tåget skulle komma in, så då hjular vi lite! 😃😍❤

NU kommer tåget! Wiiiiieeeeeeeee

Och där är hon! Vår fina efterlängtade prinsessa! ❤ ❤ ❤

Skämtade med henne och sa att hon aldrig mer får åka hemifrån så här. 😉😜
Dock trodde hon mig inte. 😂
Bra det! För jag menar det ju inte. Men det tar tid att vänja sig vid att barnen är så stora efter alla år jag spenderat med små barn och all uppassning. Blir lika chockad varje gång jag inser att de inte är så små längre. 😲

Idag hade de varit på en shoppingtur till plus tagit en fika på det kungliga slottet. Måste erkänna att jag är lite avis på dem. Vill också strosa i Stockholm med min syster yster! ❤ 

Men missunnar dem inte denna helg då jag älskar dem mer än något annat! 😍

Men nu är vi ialla fall hemma, och hon har visat de kläder hon har köpt samt berättat om sin helg med moster.
Så nu är det bara Theodor som ska komma hem, dock får jag vänta hela 5 dagar till på honom. *suck*
Saknar honom sååååå! ❤ 😍 

Emilia har lagt sig för natten. Snart ska maken och jag göra detsamma då han ska upp och jobba och jag har andra aktiviteter planerade. 😃

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback