Inte alltid som planerat.

Blev inget lägga in tvätt eller annat små fixande. Istället en pratstund med döttrar och många försök att få Emilia att städa sitt rum. 😂
Och sen kom svärmor. Så efterlängtat kaffe och mycket, mycket, MYCKET gott fika! *slurp*

Jupp! Eclaire! Så jäkla gott! 😆
Tack snälla svärmor för det trevliga kaffe sällskapet och hjälpen med alla papper! ❤
Precis när hon hade gått så kom maken hem. En kort pratstund innan grannen kom och frågade om vi skulle åka någonstans eller om vi kunde ta en liten drink med dem.
Så jupp! En god somrigt gul drink för oss, sen ett glas dricka och till sist en winespritser, i alla fall till mig, maken fick mer dricka då han ska jobba imorgon! 😂

Sen var det kvällen, slutföra inköpslista och veckomenyn, få Emilia i säng och nu glor man på tv i sängen, känner mig matt och trött i kroppen.
Men det är okey, för jag har ju ändå jobbat lite denna vecka, planerat och fått en riktigt trevlig avslutning på denna soliga dag! 🌞😎
Så nu återvänder jag till tv:n och säger God Natt 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback