Mulen morgon

Idag vaknade man till en mulen himmel, men det ska bli bättre. Fast då jag jobbar ett par timmar idag med så kan solen vänta ett par timmar så slipper man känna sig svimfärdig. 😂

Var så jäkla seg igår eftermiddag så jag kollade mest avsnitt på datorn och sen på kvällen såg jag en hederlig gammal film på tv3. Har väntat i flera dagar på den filmen nu...och självklart var det som om någon knäppte med fingrarna och jag däckade....som vanligt. 😧

Nu är det inte långt kvar tills sonen kommer hem. Faktiskt bara 2 dagar och det ska bli så skönt att få hem honom! ❤
Men ser att klockan "springer" iväg så får ta och sätta in barnens månadspengar, dricka upp mitt kaffe och sen göra mig redo för att få Emilia till fritids och mig själv till jobbet.
Men ni får ha en riktigt fin dag allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback