Orkeslös

De sista två dagarna har jag inte gjort speciellt mycket.
Igår började jag dagen med avsnitt på datorn, en fika med Malin och sen fixa lunch och matlåda. Fick bli krämig chilipasta med ananasmarinerad stekt kyckling. Enkelt och gott!

Efter maten blev det mer avsnitt på datorn då Emilia var på parkbadet med Malin och pojkarna. TACK för att hon fick följa med! ❤
Juliette var på Bomsta med kompisar så passade på att njuta av mina avsnitt samtisigt som jag fick en stund till mina egna tankar. Och i alla fall försöka sortera dem lite...

Senare fram emot kvällningen fick jag besök av min söta guddotter med föräldrar. Så vi drack kaffe medans hon åt hallon så det stod härliga till! 😍
"Mmmmm"...var en kommentar som kom efter varje hallon som åkte in i hennes mun! 😂😍😚😘

Resten av kvällen blev några avsnitt, kvällsmat och säsongsstarten av Criminal Minds innan sängen.

Sov faktiskt hela natten men vaknade ändå helt trött.
Så idag har det inte blivit många knop alls här hemma. Har fixat lunch (Felix Gulaschsoppa), tagit disken och slängt sopor samt lagat kvällsmat och rensat kylen lite. Juliette har spenderat större delen av dagen med att vara uttråkad och Emilia har varit med Malin och pojkarna på parkleken, ett stort TACK för att hon fick följa med er idag också. Hon har haft jätte kul! ❤

Jag själv...jag har spenderat all övrig tid i soffan med de sista avsnitten.
Är man orkeslös så är man. Och vet man inte hur man ska komma tillbaka så vet man inte. Men vet att det är ett måste då jag alltid måste finnas till för alla andra och bevisa mig. Gör man inte det så...ja...orka!
Men nu ska jag låta min alvedon verka och försöka sova.
Men skriver något när jag har något att skriva.

Önskar er en god natt med massor av skön sömn och härliga drömmar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback