Pokémon Go

Hiss eller Diss?
Är det någon av mina läsare som spelar detta nya spel?
Har läst massor av insändare om, rent ut sagt, korkade saker folk gjort för att de glömmer precis allt runt omkring när de spelar.
Och i förrgår frågade maken mig om jag inte skulle spela detta nya "underverk" och mitt svar (efter att ha läst allting) blev då: "ALDRIG! Det verkar skit och kommer inte in i min telefon!"
Sen igår när vi datt hos grannarna över en drink fick jag veta att killen där spelar. Och han spelar aldrig någonting och håller sig inte direkt uppdaterad med tekniska grejor till just telefoner...bara annat. Så då blev jag riktigt chockad och fundersam...det kanske inte är så illa som man tror efter allt man läst?

Sååå...vad tycker ni om detta spel? Några erfarenheter eller bara åsikter rent allmänt?
Är det roligt? Borde jag prova på det? Eller är min känsla rätt när känner att detta är inget för mig? Dumheter? 😂

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag har provat det.
Och jag tycker det är sådär.
Jag får en liten morot för att gå ut å gå promenad.//sandra

Svar: Den tanken slog mig med...just med promenaderna. Men känns som om du behöver snuskigt bra batteri och tålamod för detta. 😂
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback