Redan fredag igen!

Veckan gick verkligen fort. Fortare än vad jag trodde den skulle göra. Men den har varit skön på samma gång då jag haft tid att umgås med bara Juliette och göra lite roliga saker med henne. Inte så ofta man får chansen att hitta på något med bara ett av barnen. 😍


Idag blir det desto mindre tid över för roligheter. Så snart Emilia gått till idrottskollot ska jag, äta frukost, ringa samtal, fixa med disk och sopor, dammsuga, ta en dusch, hjälpa Juliette att packa sin resväska, skriva klart inköpslistan och sen ta mig till välsviken för veckans handling.

Sen kommer maken och hämtar på Ica, väl hemma blir det att packa upp varorna och fixa mat medans han är iväg och ombesiktar bilen.
Sen en check så Juliette har allting med sig innan vi kör henne till tåget.

Känns verkligen i mitt mammahjärta, min lilla prinsessa har ju gått ut åk 6 och börjar högstadiet. När barnen går ut 6:an får de åka till moster i Stockholm, själva, för en weekend med bara henne. 

Varje gång jag släpper iväg ett barn känns det jobbigt, konstigt och jag har svårt att inse att de faktislt börjar bli stora. ❤
Men idag är det i alla fall Juliettes tur för denna weekend i Stockholm och jag kommer garanterat fälla en tår eller två när vi satt henne på tåget och det rullar iväg. 😢 

Sen när vi kommer hem får det bli filmkväll med lilltjejen, och då ska jag kramas i mängder för att jag fortfarande har i alla fall ETT "litet" barn kvar, och försöka planera in något roligt under helgen för Emilia då hon har en helg ensam med mamma och pappa! ❤ 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback