Sista dagen!

Då var det fredag och jag somnade inget tidigsre igår, trots att jag var snuskigt trött, så var lagom seg när klockan ringde imorse. Så seg att jag knappt reagerade på att den ringde alls. 😯
Men nu sitter jag här med en mugg kaffe, och hoppas den hjälper mig att vakna ordentligt, för att sen förbereda mig för några timmars jobb innan vi tar helg!

Så ska snart packa väskan, kolla väderprognosen (för just nu är det väldigt mulet och det ser ut att bli en regnig dag), peta i mig en liten frukost, få på mig kläder och sen väcka Emilia för att få iväg henne till fritids. Men först mer kaffe så jag önskar er alla en super fin dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback