Tidig kväll...

...och tidig morgon. 

Kvällsmaten igår bestod av äggröra, gurka och 2 knäckemackor. JÖSSES vad gott det var!
Somnade långt innan filmen på tv:n slutade. Vaknade en gång inatt men vägrade gå ur sängen så lyckades somna om rätt snabbt och sov sen tills maken gick vid 5.30 imorse.

Klockan skulle ringa 10min senare så gick upp och fixade kaffe. 
Sen har min morgon bestått av att tömma och plocka i diskmaskinen, tvätta färskpotatis samt baka en kolakaka till eftermiddagsfikat.
Ni ska få receptet på denna sen efter fikat, så jag hinner provsmaka den först. 😂😉

Nu sitter jag på altanen, dricker jag lite mer kaffe, messar med Malin och skriver till er medans BeccaBus springer runt och leker med Emilia. Om ca 20min ska jag börja med frukosten så vi kan äta så snart Claes och Juliette kommer tillbaka. *hungrig*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback